Debut för Anders Forsberg i BK Granen A på Lördag....!

2024-04-05 i Allmänt

På Lördag så är det dubbla hemma-matcher för BK Granens lag. F-laget börjar kl 10,20 mot klara serie-segrarna Rigel / DBS F från Borlänge. Kl 14,00 är det så dags för A-laget som möter BK Merrimac från Filipstad. Merrimac är redan klara för negativt kval-spel, medans BK Granen jagar lagen framför sig för positivt kval-spel till div 1.

Jussi Viitamäki & Anders Forsberg nya A-laget!

Det blir några förändringar i A-laget från de 2 senaste förlust-matcherna på borta-plan. Jussi Viitamäki är tillbaka i laget efter en bra tränings-vecka och en formstark Anders Forsberg får göra debut i A-laget. Dessa herrar bildar 4:e par i Lördagens match. Det blir även ett nykomponerat 1:a par då senaste helgens bästa spelare Kalle Karlsson får lite bättre sällskap i Peter Snibb som dundrade in 899 p på Torsdagens träning....

Spela-trupper BK Granen Lördag 7:e April

Anders Jonsén / Gabriel Falk